Av og til oppstår det misforståelser og noen ganger gjør vi feil. Vårt mål er å ha markedets mest fornøyde medlemmer. Noen ganger hender det at medlemmenes oppfattelse av saken er annerledes enn vår. Men selv om du ikke er fornøyd, skal det være enkelt å være medlem hos oss.
Uenig i forsikringsoppgjøret?
Hvis du ikke er fornøyd med oss:
- Ta gjerne først kontakt med saksbehandler som har behandlet din sak. En samtale kan gi nye opplysninger og eventuelle misforståelser kan oppklares. Ofte vil saken bli løst allerede her.
- Hvis du fortsatt ikke blir enig med saksbehandleren, ber vi deg vennligst om å fylle inn vedlagte skjema og sende det til oss. Alle henvendelser vil så snart som mulig bli besvart, med at vi har mottatt skjemaet og informasjon om forventet saksbehandlingstid.
Klageskjema
Klage kan sendes på en trygg og rask måte via Digipost. Det krever innlogging med MinID, BankID, Buypass ID eller Commfides.
1
Fyll ut skjema og last det ned lokalt på din enhet.
2
Legg ved skjema fra trinn 1 og send inn via Digipost til post@sykeavbruddskassen.no
1
Fyll ut skjema og last det ned lokalt på din enhet og print den ut.
2
Legg ved klageskjema fra trinn 1 og send til:
Tannlegenes Gjensidige Sykeavbruddskasse
C/o Gabler
Postboks 1818 Vika, 0123 OSLO
Husk at vi aldri vil be deg om å oppgi sensitiv informasjon i usikre kanaler som e-post, telefon, SMS eller sosiale medier. Informasjon som Bank-ID, passord og personnummer er ditt, og bare ditt.